Woensdag 8 mei is ons kantoor van 11.30 tot 14.00 uur gesloten i.v.m. een activiteit. Ook telefonisch zijn we dan niet bereikbaar!
Woensdag 8 mei is ons kantoor van 11.30 tot 14.00 uur gesloten i.v.m. een activiteit. Ook telefonisch zijn we dan niet bereikbaar!
TestWoensdag 8 mei is ons kantoor van 11.30 tot 14.00 uur gesloten i.v.m. een activiteit. Ook telefonisch zijn we dan niet bereikbaar!

Project Meezenbroek

Aantal woningen: 197


Over dit project

We gaan de woningen in Meezenbroek verduurzamen. Het project Meezenbroek bestaat in totaal uit 197 woningen. Het plan wordt gefaseerd aangepakt en we starten met 24 woningen in 2023.

We gaan de meeste woningen renoveren aan de binnenkant en isoleren aan de buitenkant. Een aantal woningen wordt vervangen door nieuwbouw.

De woningen voldoen straks aan nieuwe duurzaamheidsnormen en hierdoor worden de woningen comfortabeler, mooier en energiezuiniger. De bewoners gaan dus fijner wonen en minder energie gebruiken.

Wat gaan we doen?
 

  • Isoleren daken en gevels
  • Nieuwe goten en regenpijpen
  • Vervangen van kozijnen
  • Vervangen buitendeuren
  • Renovatie van verouderde badkamers, keukens en toiletten
  • Vervangen van installaties

 

Nieuwsbrieven
 

Lees meer


 

Woont u in Meezenbroek en heeft u een reparatie?

Woont u in Meezenbroek en is er iets kapot is in uw woning of er is een storing?
Dan hoeft u natuurlijk niet te wachten. Wij lossen dit voor u op.

U kunt uw reparatieverzoek online melden via

Reparatieverzoek

Of u kunt ons bellen via ons reparatie servicenummer: 045 522 32 88



Veelgestelde vragen

  • Wat is het sociaal statuut?

    Het sociaal statuut is een algemeen reglement bij sloop en renovatie. Het is afgestemd met de gemeente en met de huurdersbelangenorganisatie. Dit reglement legt een basis. We komen voor de renovatie bij u thuis op gesprek, dat noemen we de warme opname. In dit gesprek bespreken we bijvoorbeeld de Zelf Aangebrachte Voorzieningen (ZAV’s).

    Bijlage: Sociaal statuut (PDF)

  • Wat is een modelwoning?

    Van een van de leegstaande woningen maken we een modelwoning. Hier gaan we de verduurzamingsmaatregelen al aanbrengen. Hier kunt u dan zien en ervaren welke maatregelen er genomen worden in de woningen.

  • Ik kan niet alles zelf sjouwen of demonteren. Wie kan mij helpen?

    Tijdens het gesprek bij u thuis kunt u dit aangeven. Samen met de bouwpartner gaan we dit met u bespreken hoe dit op te lossen.

  • Moeten alle meubels uit mijn woning?

    Nee, tijdens de werkzaamheden is wel plek nodig om te kunnen werken. We vragen aan u om ruimte te maken op bepaalde plekken op een bepaalde tijd door middel van het aan de kant schuiven van spullen en meubels.

  • Krijg ik te horen wanneer in mijn woning gewerkt wordt?

    U krijgt ruim van tevoren te horen wanneer we bij uw woning komen. In een van de persoonlijke gesprekken bij u thuis krijgt u van de bouwpartner een uitvoeringsplanning. Hierin ziet u welke werkzaamheden op welke dag zullen plaatsvinden. Ook staat hierin wat wij van u verwachten (zoals bijvoorbeeld het vrijmaken van ruimte rond een raamkozijn).

  • Wanneer is mijn woning aan de beurt?

    In de nieuwsbrieven geven we steeds een update over de woningen die aan de beurt zijn. Kijk naar de laatste nieuwsbrief voor de laatste stand van zaken.

  • Kan ik in mijn woning blijven wonen tijdens de renovatie?

    We gaan ervan uit dat u tijdens de werkzaamheden in uw woning kunt blijven wonen. Daar waar dit niet mogelijk is, zoeken we naar een passende oplossing. Voor een aantal bewoners komt er de mogelijkheid om gebruik te maken van een rust- of logeerwoning.

  • Wat doen we met leegstaande woningen?

    Woningen die leeg komen te staan worden tijdelijk verhuurd. Ad Hoc is dan de partij die dan zorgt voor een tijdelijke bewoning. 


Contact

Heeft u vragen of klachten over dit project? neem dan contact op met:


Tim Wijshoff
Projectleider wonen

Herman Haas
Projectleider vastgoed
Terug
Terug
Vinco Wonen