Ik heb een huurachterstand

Het kan gebeuren dat u de huur niet op tijd kunt betalen. Misschien bent u werkloos geworden, heeft u onverwachte rekeningen of problemen met de huurtoeslag. Wat de reden ook is, wij helpen en zoeken graag samen met u naar een oplossing.

Trek snel aan de bel!

Laat ons zo snel mogelijk weten als er financiële problemen zijn. We weten uit ervaring dat het moeilijk is om dit probleem te delen en dat mensen zich er vaak voor schamen. Maar hoe langer u wacht, hoe groter het risico wordt dat de schulden oplopen. Bijvoorbeeld door incassokosten of kosten voor een deurwaarder. In het ergste geval kunt u zelfs uit uw woning gezet worden. Dit kunt u voorkomen door tijdig over uw problemen te praten. Wij kunnen u helpen. Bel ons of maak een afspraak en kom naar ons kantoor!

Ik wil een betalingsregeling treffen

Als u problemen heeft met het betalen van de huur, kunt u in veel gevallen een betalingsregeling treffen. Dit betekent dat u uw huurschuld in delen kunt afbetalen. De voorwaarde is wel dat er geen nieuwe achterstand mag ontstaan en dat u de afspraken die we samen maken nakomt.

Wilt u een betalingstreffen?

Neem hiervoor contact op met onze Klantenservice via 045 – 522 32 55 of [email protected].

Hulp bij schulden

Heeft u meer schulden, dan kunnen we u in contact brengen met een medewerker van het Bureau Schuldhulpverlening (tel. 14 045). Inwoners van Brunssum kunnen hulp inschakelen via het CMWW (088 - 455 25 00). Deze instanties kunnen u verder helpen en als dat mogelijk is met uw schuldeisers een regeling treffen, waarmee u uw financiële problemen oplost.

Terug
Terug
Vinco Wonen