In verband met het coronavirus is ons kantoor gesloten. Wij verzoeken u telefonisch contact op te nemen via 045 - 522 32 55
In verband met het coronavirus is ons kantoor gesloten. Wij verzoeken u telefonisch contact op te nemen via 045 - 522 32 55

Een klacht indienen

Vincio Wonen hecht veel waarde aan tevreden huurders. Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Of bent u van mening dat u onjuist bent behandeld? Dan horen wij dat graag van u.

  • Stap 1: uw klacht indienen
    U kunt uw klacht melden via onze Klantenservice via 045 - 522 32 55, info@vinciowonen.nl of het contactformulier. Hopelijk lukt het ons om uw klacht met de betreffende medewerker of zijn/haar leidinggevende direct op te lossen.

    Ik wil een klacht indienen
     
  • Stap 2: formele klacht indienen
    Als het niet lukt om de klacht informeel op te lossen, kunt u een formele klacht indienen. Hiervoor stuurt u een e-mail naar info@vinciowonen.nl. Na ontvangst neemt de directeur-bestuurder uw klacht in behandeling. Binnen 4 weken heeft u een schriftelijk antwoord. Meestal is het probleem hiermee verholpen.
     
  • Vincio Wonen zoekt aansluiting bij de regionale klachtencommissie. Wij publiceren hier op korte termijn meer over op de website.

Goed om te weten!

Eventuele klachten over huurprijsaanpassingen en/of servicekosten dient u niet in bij de klachtencommissie, maar bij de landelijke Huurcommissie. 

Bent u het niet eens met de jaarlijkse huurverhoging? Vertoont uw woning ernstige gebreken? Of wilt u bezwaar maken tegen de afrekening servicekosten? Bespreek het eerst met Vincio Wonen. Komen we er samen niet uit, dan kunt u een onderzoek laten instellen door de landelijke huurcommissie. Kijk voor meer informatie op: www.huurcommissie.nl.

Terug
Terug
Vinco Wonen