Wij gaan verhuizen! Op 27 en 28 februari is ons kantoor gesloten. Op 27 februari zijn we wel telefonisch bereikbaar.
Wij gaan verhuizen! Op 27 en 28 februari is ons kantoor gesloten. Op 27 februari zijn we wel telefonisch bereikbaar.

Een klacht indienen

Vincio Wonen hecht veel waarde aan tevreden huurders. Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Of bent u van mening dat u onjuist bent behandeld? Dan horen wij dat graag van u.

  • Stap 1: uw klacht indienen
    U kunt uw klacht melden via onze Klantenservice via 045 - 522 32 55, info@vinciowonen.nl of het contactformulier. Hopelijk lukt het ons om uw klacht met de betreffende medewerker of zijn/haar leidinggevende direct op te lossen.

    Ik wil een klacht indienen
     
  • Stap 2: formele klacht indienen
    Als het niet lukt om de klacht informeel op te lossen, kunt u een formele klacht indienen. Hiervoor stuurt u een e-mail naar info@vinciowonen.nl. Na ontvangst neemt de directeur-bestuurder uw klacht in behandeling. Binnen 4 weken heeft u een schriftelijk antwoord. Meestal is het probleem hiermee verholpen.
     
  • Vincio Wonen zoekt aansluiting bij de regionale klachtencommissie. Wij publiceren hier op korte termijn meer over op de website.

Goed om te weten!

Eventuele klachten over huurprijsaanpassingen en/of servicekosten dient u niet in bij de klachtencommissie, maar bij de landelijke Huurcommissie. 

Bent u het niet eens met de jaarlijkse huurverhoging? Vertoont uw woning ernstige gebreken? Of wilt u bezwaar maken tegen de afrekening servicekosten? Bespreek het eerst met Vincio Wonen. Komen we er samen niet uit, dan kunt u een onderzoek laten instellen door de landelijke huurcommissie. Kijk voor meer informatie op: www.huurcommissie.nl.

Terug
Terug
Vinco Wonen