Wij ontvangen u graag op ons kantoor. Gezien de coronamaatregelen kan dat vooralsnog alleen op afspraak. Wij verzoeken u telefonisch contact op te nemen via 045 - 522 32 55
Wij ontvangen u graag op ons kantoor. Gezien de coronamaatregelen kan dat vooralsnog alleen op afspraak. Wij verzoeken u telefonisch contact op te nemen via 045 - 522 32 55
28 mei | Nieuws

Update: hoe gaan we om met het coronavirus?

Graag informeren wij u over hoe wij omgaan met het coronavirus. Uw gezondheid, die van onze collega’s en relaties staan natuurlijk voorop. Daarom willen we verspreiding van het virus zoveel mogelijk voorkomen. Daar gaat u mogelijk wat van merken.

De volgende maatregelen zijn van toepassing:

1. Wij ontvangen u weer graag op kantoor. Dat kan vooralsnog alleen op afspraak
Wij verzoeken u telefonisch contact op te nemen via 045 - 522 32 55. Van maandag tot en met donderdag tussen 9.00 uur en 16.00 uur en vrijdag tussen 9.00 uur en 12.00 uur helpen wij u graag. Houdt u er rekening mee dat de wachttijden langer kunnen zijn dan normaal.

2. Hoe gaan we om met reparatieverzoeken en planmatig onderhoud
Reparatieverzoeken buiten de woningen kunnen worden uitgevoerd. In de woning worden alléén dringende reparatieverzoeken en/of calamiteiten uitgevoerd. Planmatig onderhoud gaat ook door, voor zover dit buiten of in lege woningen plaatsvindt. 

3. Persoonlijke afspraken met onze medewerkers kunnen worden afgezegd
Het kan zijn dat persoonlijke afspraken met onze medewerkers niet doorgaan. Waar mogelijk is er telefonisch contact.

4. Hoe gaan we om met inspecties/bezichtigingen/verhuringen?
Inspecties
Voorinspecties worden telefonisch gedaan. Hoe dat precies in zijn werk gaat leggen onze woonmakelaars uit. Eindinspecties worden tijdelijk niet meer samen met onze woonmakelaar gedaan in de woning. U levert op de afgesproken datum de sleutel in op ons kantoor, samen met de meterstanden van die dag. De woonmakelaar gaat naar de woning om de woning te controleren voor de eindinspectie en controle van de meterstanden. Is de woning niet volgens afspraak opgeleverd, dan krijgt u nog drie dagen de tijd om de woning goed op te leveren. 
Bezichtiging/telefonische intake
U kunt na het controleren van de documenten en de intake volgens afspraak de sleutel op ons kantoor komen ophalen. De sleutel kunt u direct na de bezichtiging deponeren in onze brievenbus bij ons kantoor. We vragen u om na de bezichtiging telefonisch contact op te nemen met onze woonmakelaar en kenbaar te maken of u de woning accepteert of niet. 
Tekenen huurcontract/sleuteloverdracht
Huurcontract en bijkomende stukken sturen wij zoals gewoonlijk digitaal op. U dient na het doorlezen van het huurcontract en het accepteren daarvan zelf de eerste verhuurnota over te boeken op ons bankrekeningnummer. In het voorste portaal bij de ingang op kantoor staat een tafel waar u achter glas het contract veilig kunt tekenen en waar ook de sleuteloverdracht plaatsvindt. Zo is het voor u en onze medewerkers het minst risicovol. 

5. Er vinden voorlopig geen bewonersbijeenkomsten plaats die niet noodzakelijk zijn
Bewonersbijeenkomsten die uitgesteld kunnen worden, worden verplaatst naar een ander moment.

Ouderen en mensen met zwakke gezondheid
Ouderen en mensen met een zwakke gezondheid zijn extra kwetsbaar. We vragen u rekening te houden met uw medebewoners en de adviezen van het RIVM (www.rivm.nl) op te volgen. 

Dank voor uw begrip
We proberen onze dienstverlening zo goed mogelijk door te laten gaan. Maar realiseren ons dat een aantal zaken vertraging zal opleveren. We vragen daarvoor uw begrip.

 

 

 

Terug
Terug
Vinco Wonen