Vincio Wonen is verantwoordelijk voor het onderhoud van de collectieve en algemene voorzieningen in en rond onze complexen. Denk aan het onderhoud van o.a. cv-installaties, deuropeningssystemen, noodverlichting, liften en brandmeldinstallaties, het reinigen van goten, het onderhoud van binnenrioleringen en het groenonderhoud rond de complexen. Een onderhouds- of reparatievraag van deze collectieve voorzieningen kunt u melden aan onze Technische Dienst.
Als huurder bent u zelf verantwoordelijk voor kleine herstelwerkzaamheden aan de woning. Denk aan het verven of behangen van uw muren en binnenhoutwerk, het vervangen van lampen, het vastzetten van loszittende onderdelen (bijv. trapleuningen en deurknoppen), het onderhouden en herstellen van tuin en/of erf en kleine herstellingen aan elektra en hang- en sluitwerk.
Als u twijfelt over of u een reparatie kunt melden of het zelf moet oplossen, kunt u ons altijd bellen. Onze Technische Dienst kan u verder helpen.
Maandag t/m donderdag van 09:00 tot 16:00 uur
Vrijdag van 09:00 tot 12:00 uur
Voor dringende klachten die niet kunnen wachten, kunt u ook buiten openingstijden bellen. U krijgt dan een antwoordapparaat aan de lijn, waar u uw boodschap of klacht kunt inspreken. Meld dan in alle gevallen duidelijk de klacht, uw naam, adres, woonplaats en vooral uw telefoonnummer! Wij bellen u zo snel mogelijk terug.