Op donderdag 13 en vrijdag 14 mei (Hemelvaart) en maandag 24 mei (Pinksteren) is Vincio Wonen gesloten
Op donderdag 13 en vrijdag 14 mei (Hemelvaart) en maandag 24 mei (Pinksteren) is Vincio Wonen gesloten

Reparatieverzoek indienen

Is er iets kapot in uw woning? Of is er een storing? Op deze pagina ziet u waar u uw storing kunt melden.

Welke klusjes moet u zelf doen?

Als huurder dient u een aantal reparaties en onderhoudswerkzaamheden zelf uit te voeren. In de voorwaarden van uw huurcontract leest u meer hierover. Op de website van Rijksoverheid ziet u overzichtelijk welke klusjes u zelf moet doen. Klik hier om de website te bezoeken.

 

  • Storing aan de CV-ketel
    Dan belt u met Hajnadi Installatietechniek via 045 - 545 12 00.
     
  • Storing aan de mechanische ventilatie
    Dan belt u met DHG Service & Onderhoud via 046 - 474 28 06.
     
  • Storing aan de WTW-installatie
    Dan belt u met Hajnadi Installatietechniek via 045 - 545 12 00.
     
  • Storing aan de liftinstallatie 
    Dan belt u met A.S. Lifttechniek via 046 - 485 30 05.
     
  • Riool verstopt
    Dan belt u met Van der Velden Rioleringsbeheer via 045 - 571 17 00. 
     
  • Glasschade
    Een kapotte ruit meldt u bij het glasschade alarmnummer via 0800 - 022 61 00.

Is er iets anders kapot?

Bel dan met onze Technische Dienst via 045 – 522 32 88.

Onze Technische Dienst is bereikbaar:

Maandag t/m donderdag van 09:00 tot 16:00 uur
Vrijdag van 09:00 tot 12:00 uur

Voor dringende klachten die niet kunnen wachten tot de volgende werkdag, kunt u ook buiten openingstijden bellen. U krijgt dan een antwoordapparaat aan de lijn, waar u uw boodschap of klacht kunt inspreken. Meld dan in alle gevallen duidelijk de klacht, uw naam, adres, woonplaats en vooral uw telefoonnummer! Wij bellen u zo snel mogelijk terug.

Reparatieverzoek online indienen

Terug
Terug
Vinco Wonen